Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
Definir intinerari Barcelona-Perpinyà (e-mail per (Read 4185 times)
pc
csct

desconnectat



Posts: 49

Definir intinerari Barcelona-Perpinyà (e-mail per
13.11.2005 a les 21:04:35
 
Quote:
Definir intinerari Barcelona-Perpinyà (e-mail per Pere Casulleras)
Patrick Renau
28/ 6/03


Hola Pere,
l'altre dia vaig parlar per telèfon amb Stephan sobre el ral.li solar 2004.

M'ha dit que properament penjaran el reglament del ral.li (en anglès) a la plana web. M'ha dit que de moment estan cercant financiació pel ral.li i que els hi costa.

Per altra banda hem parlat una mica del itinerari. M'ha demanat que a veure si nosaltres (Volt-Tour) podria plantejar un "esborrany" del recorregut des de Barcelona fins a Perpinyà. Ells s'en ocuparien des de Perpinyà fins a Tolosa. L'altre dia, al ral.li de Barcelona, vaig entendre que tu ja havies fet algo d'aixó. Es cert ? Ens ho mirem ?

Proposo que els hi passem una proposta de  llistat de les carreteres que s'han d'agafar (nacionals/comarcals etc)fins a Perpinyà.
Pel que fa a informar de forma oficial a les instiucions del trànsit, crec que és millor que ells ho fagin directament (servei català de trànsit per Catalunya (ja facilitarem els contactes) i trànsit de França)perqué són els organitzadors.

Nosalters simplement facilitem la feina, doncs coneixem el terreny millor que ells.

Que et sembla? Ens mirem una mica les carreteres i em parlem ?
"."

Quote:
Re: Definir intinerari Barcelona-Perpinyà (e-mail per Pere Casulleras)
pere
29/ 6/03


Sí, al Stefan li dec encara tot de comentaris sobre un paper que em va passar.
Lo de les carreteres ja m'ho havia proposat ell directament de paraula, i ja m'he començat a informar, és a dir, de moment no sé res però he preguntat a ciclistes de l'àrea urbana, ja que ells coneixen les carreteretes.

De tota manera, aquest estiu, concretament a l'agost, estaré treballant durant dues setmanes als matins a Barcelona, i podré aprofitar les tardes per a fer reconeixement, ja que pel que he pogut comprovar fins ara els mapes serveixen de ben poc, la més insignificant carretereta groga en realitat és una mena d'autovia on els cotxes van a 150 km/h i de vegades plenes de forats...

Quan tingui dates exactes ja t'ho diré. També penso anar uns dies a Llançà, des d'on podré buscar per allí. De tota manera el tros de la Jonquera ningú no ens estalvia la N-II, a no ser que anem per Portbou, però en aquell tros hi han moltes pujades i baixades.

Potser seria factible sortint de Girona és anar cap a Banyoles i després per carreteres a trossos petites cap a Figueres (si és que fins al 2004 no "condicionen" aquestes vies també...). De Figueres fins a la Jonquera hi ha l'antiga carretera de Vilabertran, Peralada, Garriguella, Espolla i Capmany que seria fantàstica. Però no per tot arreu tindrem alternatives tan maques.
"."

Quote:
Re^2: Contactes amb Catalunya Nord (e-mail per Pere)
Patrick Renau
4/ 7/03


Pere, et passo un e-mail que escrit a Perpinyà.Hola Yolanda,

torno a ser Patrick Renau (de la associació Volt-Tour). L'altre dia per telèfon em deies i com podriem col.laborar nosaltres (centre cultural català de Perpinyà) en el projecte del ral.li solar?

Doncs bé. Resulta que ens hem compromès amb els companys organtizadors de Tolosa de Llenguadoc (ENSEEIT, Cite de l'Espace, Associació Phebus Arieja) de preparar un primer esborrany del itinerari del Ral.li Solar 2004 Barcelona-Tolosa de Llenguadoc (Toulouse).

Nosaltres ens encarreguem des de Barcelona ciutat fins a Mont Lluis (Cerdanya, Catalunya Nord) de preparar l'itinerari per on passarien els cotxes solars.

Fins a La Jonquera tenim els nom toponímics de cada població per on passaria el ral.li bastant clar. Però per la banda Nord-Catalana no és gaire fàcil saber els correctes noms toponimics en català. Es aqui que us demanem un cop de mà. Voldriem presentar als nostres col.legues de Toulouse l'itinerari amb els noms dels pobles en català, com un dret i un respecte històric toponímic inalterable.

Una altra cosa és que es vulgui posar al costat també en francès perquè els participants " no es despistin".

T'adjunto el llistat en exel. Podras veure que esta escrit en català i en parèntesi en francès. Al costat seria bo (si us és possible) posar el numero de la carretera comarcal que hi ha entre poble i desprès els kilòmetres que hi ha. Per exemple :

El voló (le boulou) - Sant Genis de Fontanes (saint Génis des Fortaines) : comarcal 618  kilòmetres : 15 km

Aquest llistat, com ja et dic, és un esborrany que, un cop tinguem tota la informació ben complerta ho passem als organitzadors de Toulouse.

Aleshores hi podrem posar quelcom com "amb la col.laboració de centre cultural català de Perpinyà" , posar algun logo etc etc , junt amb el nostre logo i altres més per donar més seriositat al estudi toponímic.

D'aixó, a que els nostrs col.legues "occitans" ho publiquin de forma oficial en el rutòmetre (full de ruta del ral.li solar) dels participants amb els noms dels pobles de Catalunya Nord en català (i en parèntesi, o cursiva etc en francès) segur que no serà fàcil.

Per ells esta clar que els noms dels pobles a " l'Espagne" siguin en català no els posa de polleguera, en canvi " a la France" "tout est en français", ja ho coneixeu més bé que nosaltres.

Aqui suposo que s'haurà d'ésser ben incisius (vosaltres, i més entitats, institucions, la vila de Perpinyà etc etc que aneu i/o que anem arreplegant en favor d'aquesta inciativa), abans de que tot plegat arribi a la imprenta de Toulouse. Com ja saps, encara hi ha temps. Estem parlant de l'any 2004.

Bé fins aqui tot el que volia explicar-vos.

Salutacions

Patrick Renau

PD. Pere Casulleras, com veus he fet un primer esborrany del circuit del ral.li fins a Mont-Lluis (tenint en compte les teves observacions per Figueres) Em parlem.
"."


Quote:
Re^3: Contactes amb Catalunya Nord (e-mail per Pere)
pere
4/ 7/03


Gràcies per tot, Patrick. Jo havia entès que haviem de der la ruta només fins a Perpinyà. Si és fins a Mont-Lluís, jo proposaria de NO pujar per la vall del Tet sinó anar cap a Quillan i pujar a Mont Lluís per Puigvalador. La pujada és la mateixa, però més suau i amb una carretera d'un trànsit força menys agressiu. Què en penses?
"."

Quote:
Re^4: Contactes amb Catalunya Nord (e-mail per Pere)
Patrick Renau
9/ 7/03


De fet estic amb tu completament d'accord. El que passa es que els companys francesos i occitans entesten a pujar fins a Mont-Lluis.
De fet en Stefan Astier em va demanar fins a Perpinyà. El que pasa es que a mi m'agradaria que en el rutometre dels particpants hi siguin els noms dels pobles de Catalunya Nord en català i francés.

Es per aixó que ho he fet fins a Mont-lluis. Com ja saps he contactat amb el centre cultural català de Perpinyà perque ens donin un cop de mà amb els noms toponimics i que també estiguin informats sobre el ral.li que passa pel seu territori.

Si vols, podem adjuntar també la alternativa que tu vols en el petit dossier que confeccionarem i afegim els nostres comentaris.

De moment jo estic esperant des del centre cultural català que em passi els numeros de les carreteres comarcals i aixi, poc a poc definir l'itinerari.

Un dia d'aquest et truco.

P.D Has vist que en Felix Gallego vol portar un mini-el ? El problema és el de sempre, com legalitzar-lo ?
"."

Quote:
Re^5: Contactes amb Catalunya Nord (e-mail per Pere)
pere
9/ 7/03


De fet la ruta per Quillan també aniria a Mont-Lluís, ja que la carretera de Puigvalador arriba just a la rotonda a l'entrada d'aquest poble, baixant del coll de la Quillana. A més, és més bonic, mediàtic i fotogènic ja que fem tota la pujada de fer un coll maco. Passat Mont-Lluis vindria el coll de la Perxa però és només un coll fictici, que que per anar a Odelló just al coll es gira a la dreta en una carretereta que segueix pujant, i força més que la que hi arriba. A més això ens permetria de fer algunes escales de recàrrega-repòs estratègiques, per exemple al mateix Puigvalador per a tenir-ho tot a punt per l'última escalada a la collada. Això ens evitaria haver de buidar massa les bateries i potser condicionar els dies següents del ral·li, com a mínim per als qui les portin de plom-àcid. També la pujada és més suau i es pot fer més velocitat pel traçat, no hi ha tantes corbes, cosa que pot ajudar a combatre els possibles problemes tèrmics de màquines i maquinistes.
"."

--------------------------------------------------------------------------------

 
Copyright © 1996 Lilikoi Software, Inc. www.lilikoi.com. All rights reserved.
tornar a dalt
 
 

veure perfil | web   IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ