Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
Kit 400 Watt, 36 Volt DC Gearless, Brushless (Read 3831 times)
ro





Kit 400 Watt, 36 Volt DC Gearless, Brushless
26.09.2005 a les 17:20:19
 
Bones,
        sóc en ro de Sant Feliu de Guíxols i és el primer cop que apareixo per aquí. La primavera passada vaig comprar el kit que apareix a l'assumpte. A Estats Units, per correu, amb bon canvi $/€, i sense pagar impostos a la duana. Un bon negoci, en principi. Perquè no em funciona. Vaig tornar el controlador i l'accelerador, però me'ls van retornar dient que funcionaven perfectament. He escrit a la fàbrica preguntant pel diferents voltatges que puc anar comprovant a l'instal.lació i em diuent que el motor comença a funcionar quan gira a uns 5Km/h. No sé que probar més. Algú coneix aquest kit, i l'ha fet funcionar? Estaria interessat en contectar per intercanviar impressions.

Abans d'aquest kit vaig llogar una Giant (crec) la part elèctrica estava bé, però nomès tenia tres marxes, i treia poc rendiment a les baixades i als trams que feia sense motor. Per aixó em vaig decidir per un kit. A més a més peso un pel més de 100Kg i necessito una bicicleta robusta i uns quants wats més encara que crec que no cumpleix la normativa europea. Si algun dia la faig funcionar ja us explicaré el que.

Salut.
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ