fòrum de vehicles elèctrics
http://www.atmos.cat/voltforum/YaBB.pl vehicles >> vehicles no seriats >> Conversió vespa http://www.atmos.cat/voltforum/YaBB.pl?num=1282658942 missatge començat per Roger Layola a 24.08.2010 a les 14:09:02 |
títol: Conversió vespa escrit per Roger Layola a 24.08.2010 a les 14:09:02 us passo un link de una conversió d'una mítica vespa a elèctrica, feta a Australia. Destacar que les bateries de Liti són de la marca GP, les futures cel·les que portarà la Vectrix de Liti... http://www.aeva.asn.au/forums/forum_posts.asp?TID=2172 El motor, un etek. Un bon motor, barat i potent, que gasta molt poc. L'unic problema, les escombretes, que duren molt poc |
títol: Re: Conversió vespa escrit per Roger Layola a 24.08.2010 a les 14:09:42 acoblament al braç original... |
títol: Re: Conversió vespa escrit per Roger Layola a 24.08.2010 a les 14:10:48 Queda tot encabit dins la carrosseria original... Potser el centre de gravetat no serà el millor... |
títol: Re: Conversió vespa escrit per Roger Layola a 24.08.2010 a les 14:11:41 a l'altra banda, 2 dels 4 packs de bateria, per equilibrar. |
títol: Re: Conversió vespa escrit per Roger Layola a 24.08.2010 a les 14:12:26 al centre, els dos packs restants, i el controlador alltrax. Material molt fiable. |
títol: Re: Conversió vespa escrit per ivaniclixx a 24.08.2010 a les 19:57:57 Què afortunats de poder fer aquests projectes REALS i homologar-los... o què pringats nosaltres encara tenim ben lluny de fer-ho legalment. |
títol: Re: Conversió vespa escrit per Roger Layola a 24.08.2010 a les 22:31:00 Quanta raó tens.. mentre penjava aquestes fotos pensava en la nostra conversió, la puch condor, feta amb un etek, un alltrax i bateries de plom... ara seria ben fàcil posar-li una bateria de liti amb BMS.. però si no la podem matricular... perquè fer l'esforç econòmic?? És la última barrera a superar per a que deixem definitivament de ser un país tercermundista... |
fòrum de vehicles elèctrics » Powered by YaBB 2! YaBB © 2000-2008. All Rights Reserved. |