fòrum de vehicles elèctrics
http://www.atmos.cat/voltforum/YaBB.pl
vehicles >> vehicles de fabricació en sèrie >> Nueva Goelix distribuidor de scooters electricos
http://www.atmos.cat/voltforum/YaBB.pl?num=1255536829

missatge començat per Rag a 14.10.2009 a les 16:13:49

títol: Nueva Goelix distribuidor de scooters electricos
escrit per Rag a 14.10.2009 a les 16:13:49

Aqui hay un distribuidor de Scooters. Interesantes pero no parecen estan a la altura de Vectrix.
Bienvenidos a la masificacion del scooter electrico!

http://www.goelix.com/index.shtml?cas

Raj

títol: Re: Nueva Goelix distribuidor de scooters electricos
escrit per Roger Layola a 19.10.2009 a les 16:59:26

HOla Raj.  Apuntes bé el que s'està convertint en un absurd pel al potencial comprador: Com es possible que la mateixa moto es trobi amb 6 marques diferents?
Aquí hi ha un llistat de motos del pla movele:

títol: Re: Nueva Goelix distribuidor de scooters electricos
escrit per Roger Layola a 19.10.2009 a les 17:04:46

Trobem la mateixa moto que es pot llegir com a:

Arngren 4000 litio
Bereco voltio
Goelix Taiga
Kyoto Edison
Teycars Cantabrico
Tohqi X-Teme 5000 Li

6 marques diferents!!
Quina escollir? Per lògica, la que tingui la fàbrica o servei més aprop d'on vius, En el cas de Barcelona, O la Teycars o la Goelix.

títol: Re: Nueva Goelix distribuidor de scooters electricos
escrit per miquel a 22.10.2009 a les 14:58:02

La xarxa BERECO tambe està present a Catalunya. A Barcelona Automòbils Conxita i a Girona Automòbils Güell

Actualment la xarxa BERECO és la més important i complerta  a nivell estatal.

títol: Re: Nueva Goelix distribuidor de scooters electricos
escrit per berecocat a 26.10.2009 a les 12:33:05

Comentar que la nostra delegació a Barcelona es Bereco Catalunya, que nosaltres venem la Voltio que  com ells comenten sembla la mateixa moto pero no ho son.
Els convidem a les nostres instalacions on podran veure les diferencies de calitat del nostre producte respecte dels altres importadors, com per exemple la nostra moto el carregador va incorporat consa que la resta no y el chasis es diferent on la conduccion es molt mes confortable, tot aixo ho podrán veure a les nostres instalacions on tenim unitats de proba.
Comentar tambe que hi han moltes mes diferencies per que preferim comentarles in situ a les nostres instalacions amb la moto al davant.
Per cualsevol consulta podeu trocar al 93.312.80.00 y demanar per Susana. :)

títol: Re: Nueva Goelix distribuidor de scooters electricos
escrit per Roger Layola a 26.10.2009 a les 16:42:28

MOlt agraïts per la informació.

Acabo de veurea la vostra Web  http://www.bereco.es que les oficines i la seu central s'han desplaçat a Barcelona. Un pas molt lògic si pensem que a Barcelona hi ha un gran mercat per a les dues rodes.

Penso que seria molt interessant que vinguessiu a la pròxima reunió de l'associació Volttour per a poder coneixe'ns i que els socis puguin veure en directe les Bereco. Us he afegit al llista de botigues de vehicles elèctrics de Ctalunya. Si tinc ocasió, us faré un truc per a fer una visita.

títol: Re: Nueva Goelix distribuidor de scooters electricos
escrit per rocafort a 26.10.2009 a les 17:56:14


Roger Layola escrit a 26.10.2009 a les 16:42:28:
MOlt agraïts per la informació.

Acabo de veurea la vostra Web  http://www.bereco.es que les oficines i la seu central s'han desplaçat a Barcelona. Un pas molt lògic si pensem que a Barcelona hi ha un gran mercat per a les dues rodes.

Penso que seria molt interessant que vinguessiu a la pròxima reunió de l'associació Volttour per a poder coneixe'ns i que els socis puguin veure en directe les Bereco. Us he afegit al llista de botigues de vehicles elèctrics de Ctalunya. Si tinc ocasió, us faré un truc per a fer una visita.


A mi m'agradia poder venir  ;)

títol: Re: Nueva Goelix distribuidor de scooters electricos
escrit per Roger Layola a 26.10.2009 a les 18:21:13

Genial!  Com ja es sabut, les nostres reunions son obertes a tothom, i ens agrada que cada cop siguem més gent en això de promocionar el vehicle elèctric. Quan tinguem arranjada la data posaré un avís el dia hora i lloc. Probablement la farem al Quantya park d'aqui catalunya, tindrem ocasió de que ens deixin les quantya.....
.
http://www.dailymotos.com/noticias-motos/disfruta-moto-electrica-motocross-quantyaparx/32687/

títol: Re: Nueva Goelix distribuidor de scooters electricos
escrit per FlukeFan#1e6 a 19.01.2010 a les 19:34:22

Heu vist això?

http://www.goelix.com/modelos/scooter_viva_eco.html

Es la primera vegada que veig un vehicle elèctric a un preu similar al vehicle amb motor ICE equivalent.

D'acod que es tracta d'un ciclomotor scooter sense pretencions, i que ve amb bateria de plom, però crec que es un pas molt significatiu.

Potser al cap d'un any se l`hi podria fer un "upgrade" de bateria, pero veig que la versio ECO va a 48V mentre que la standart va a 60V

títol: Re: Nueva Goelix distribuidor de scooters electricos
escrit per Roger Layola a 20.01.2010 a les 00:04:41

Si bé... pot semblar barata, però jo, i al igual que moltes persones, n'estem plenament fins els collons de les bateries de plom.
la meva experiència em diu el següent: O agafes Liti gestionat amb BMS (batery management) o res...  crec que s'ha de plantejar com una inversió a llarg termini, un vehicle que funciona any rere any justifica un preu elevat de compra...
però com bé apuntes, potser una persona es compra la moto barata amb bateries de plom, i quan se li mor al cap de poc per deixar una setmana les bateries descarregades, pot aprofitar la base de la moto i posar-li el pack de liti... però a quin preu? seria un pregunta interessant a fer a goelix...

títol: Re: Nueva Goelix distribuidor de scooters electricos
escrit per FlukeFan#1e6 a 25.01.2010 a les 19:39:55


Roger Layola escrit a 20.01.2010 a les 00:04:41:
Si bé... pot semblar barata, però jo, i al igual que moltes persones, n'estem planament fins els collons de les bateries de plom.
la meva experiència em diu el següebt: Liti BMS. o res...  crec que s'ha de plantejar com una inversió a llarg termini, un vehicle que funciona any rere any justifica un preu elevat de compra...
però com bé apuntes, potser una persona es compra la moto barata amb bateries de plom, i quan se li mor al cap de poc per deixar una setmana les bateries descarregades, pot aprofitar la base de la moto i posar-li el pack de liti... però a quin preu? seria un pregunta interessant a fer a goelix...


(www.pingbattery.com) 2 x 48V 20Ah en parallel, surten per uns 1100€, mes IVA, transport, etc, et surt per el mateix preu que la versio amb pack de liti-io, i no tens garantía de la bateria. No val la pena canviar-li la bateria, millor estalviar i comprarla ja amb bateria de liti.





títol: Re: Nueva Goelix distribuidor de scooters electricos
escrit per FlukeFan#1e6 a 22.03.2010 a les 20:21:20

He preguntat a Goelix si el Viva Eco, que ve amb bateries de plom, es pot upgradar a Liti, pero "va a ser que no"....

Sembla que aixó comportaria sustituir el controlador ja que el pack de plom es de 48V i el de liti de 60V. I tambe, es clar, el carregador.
I ja no parlem d'homologacions...

Aixo si, el recanvi del pack plom gel 48V 40Ah costa nomes 402€, i te dos anys de garantia.

Tinc curiositat per fer una pregunta: totes les bateries es degraden molt mes si es queden sense carrega molt temps, i les de plom tenen molta autodescarrega, perden la carrega en poc temps ( posem dos mesos o tres ).
No seria interessant guardar la moto, (tant es quina quimica de bateria ) un cop carregada, amb el carregador endollat a un endoll amb temporitzador programador setmanal perque, per exemple un cop a la setmana carregui durant una hora?

Seria per a evitar que si no s'utilitza durant un temps, la bateria no es degradi.



títol: Re: Nueva Goelix distribuidor de scooters electricos
escrit per Roger Layola a 23.03.2010 a les 11:24:31


cita:
Tinc curiositat per fer una pregunta: totes les bateries es degraden molt mes si es queden sense carrega molt temps, i les de plom tenen molta autodescarrega, perden la carrega en poc temps ( posem dos mesos o tres ).
No seria interessant guardar la moto, (tant es quina quimica de bateria ) un cop carregada, amb el carregador endollat a un endoll amb temporitzador programador setmanal


Aquí potser cal una puntualització: el que és valid per una química de bateries no ho es per les altres.

Al plom es veu que li agrada estar sempre a tope de càrrega, no es poden deixar una setmana descarregades perquè es fan malbé.
La estratègia que proposes aniria de meravella per mantenir-les en optimes condicions.
Si parléssim de liti, el que els hi agrada per mantenir-se joves es mitja càrrega, i com que la tassa d'autodescàrrega es molt menor, el que els hi faria falta es un cop cada tres mesos carregar-les i circular fins a deixar-la una mica per sobre de mitja càrrega.

La programació del vehicle també influeix: Per exemple un Tesla pots connectar-lo i deixar-lo 1 anys parat, el sistema va gestionant la càrrega de la bateria per mantenir-la. Una vectrix no serveix només endollar-la, si la deixes endollada fa una carrega i el sistema s'apaga. Al cap de 3 mesos la bateria ja ha perdut tota la carrega malgrat estar endollada, i el voltatge serà tan baix que el ordinador central ja no s'encendrà. Com que el nickelmetalhidrur també vol mitja càrrega, el que caldria es programar mitja hora de càrrega cada mes, aproximadament....

títol: Re: Nueva Goelix distribuidor de scooters electricos
escrit per ivaniclixx a 23.03.2010 a les 15:51:39

Hola,

Per si us interessa el tema, recordo l'article que un conegut va fer sobre piles i bateries, que explica clarament els "cuidats" que s'han de tenir en compte amb les diferents tipologies de bateries, com ara el fet de no descarregar mai del tot unes bateries de liti, ja que tampoc tenen l'efecte memòria típic de les NiMH que sí convé tenir-les sempre amb càrrega, etc.

http://24x7linux.com/personal/gps/batteries.shtml

Salutacions!

fòrum de vehicles elèctrics » Powered by YaBB 2!
YaBB © 2000-2008. All Rights Reserved.